نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم یک ویدیوی عالی همچنین یک فرصت تجاری عالی است. فیلم‌هایی مانند آواتار و شوالیه تاریکی نمونه‌های خارجی هستند و سریال‌های اخراج سیمین و جدایی نادر نمونه‌های داخلی این گونه فیلم‌ها هستند. در ایران بیشتر فیلم های سینماگران بزرگی چون مهرجویی، کیمیایی و کیارستمی بیش از صدها میلیون تومان فروش داشته اند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این فیلم ها چگونه فروش می کنند؟چگونه می توانید مخاطبان خود را به تماشای فیلم هایی که هنوز ندیده اند تشویق کنید؟پاسخ به این سوالات در یک کلمه خلاصه می شود: تبلیغات. فیلمی که تبلیغ نمی شود ممکن است هرگز دیده نشود. حالا این فیلم توسط اسکورسیزی یا بقال خیابانی شما ساخته شده است!یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ فیلم پوستر است. در این پست یاد بگیرید که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینما سوق دهید.الف از توجه به معنای جلب توجه، علاقه به معنای علاقه مند شدن و د از تمایل به معنای انجام دادن و واکنش نشان دادن است.این فرمول اساس هزاران کمپین تبلیغاتی است. مهمترین مرحله این فرمول مرحله اول است. یعنی توجه رهگذران را به خود جلب می کند و آنها را به نگاه ترغیب می کند. برای جلب توجه رهگذران لازم نیست از تصاویر تحریک آمیز یا پر زرق و برق استفاده کنید. اما این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد. طراحان می توانند از تصاویر بازیگران فیلم استفاده کنند یا بخشی از فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و غیره) را در پوستر به نمایش بگذارند تا به بیننده کمک کنند تا داستان فیلم را درک کند. برخی از پوسترهای کلاسیک از نظر طراحی منحصر به فرد زیبا یا نمادین نیستند. با این حال، آنها در جلب توجه مردم بسیار استعداد دارند. استفاده از پس‌زمینه‌های جذاب متحرک، تصاویر سر و گردن بازیگران سینما و نورپردازی یکی از راهکارهایی است که عابران را برای دقایقی به تابلو نگاه می‌کند و مضامین (جنبه‌های اخلاقی و نمایشی آن را نشان می‌دهد. فیلم). به جای تکیه بر روایت از تصاویر استفاده می کنند.اکنون، این تصویر می‌تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسناک یا چکمه‌های جنگجو از یک فیلم (به معنای استفاده از تصویری از یک شی فیلم که به نوعی مضمون فیلم را نشان می‌دهد) یا یک گرافیک ساده (مثلاً پوستر حداقلی – این ( پست را ببینید) این روش می تواند به یکباره تأثیر، توجه و علاقه ایجاد کندبدن جنیفر یک نمونه کلاسیک از یک پوستر نمادین است. پوستری عجیب (!) با الگوبرداری از پوستر TrueBlood. در این پوستر از جذابیت جنسی، فضا و کنتراست زیادی برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. از این پوستر می توانید متوجه شوید که فیلم درباره چه چیزی است. این باعث می شود که فیلم به طور گسترده برای بینندگان و طرفداران ژانر وحشت به فروش برسد. همه اینها با تصاویر کامل می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم مواجه شدن با فیلمی که استفاده از نمادگرایی و تصاویر انتزاعی با فیلم ناسازگار است. شاید. به عنوان مثال، اگر یک فیلم یک درام یا هیجان انگیز نمادین، غیرقابل توضیح، جدی است، بهترین ایده استفاده از تصاویری است که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد. پوسترها از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در وسط صحنه فیلم قرار می دهند و به تماشاگر تنش و انگیزه برای تماشای فیلم می دهند.تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم در حال حل یک مشکل بزرگ استیکمن باعث می شود احساس کنید باید به پوستر نگاه کنید و فیلم را تماشا کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی افتاده است. پوستر اصلی فیلم Innuendo از این روش استفاده کرده است.پس از دیدن تصویر بالا، بینندگان چیز زیادی از فیلم را درک نمی کنند. متوجه باشید که این فیلم جنبه سورئال یا حتی روانشناختی دارد. این می تواند گرمایش زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع گرافیست ها عمدا بیننده را گیج و فتنه می کنند. زیرا تنها راه رهایی از این کنجکاوی حضور در جلوی گیشه سینما است. این نوع طراحی یک راه عالی برای طراحی پوستر برای فیلم های تخیلی و روانشناختی است. چنین دانشی به سختی به دست می آید، اما به راحتی با تمرین به دست می آید. شما می توانید هر پوستر فیلمی را که دوست دارید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط زمانی انگیزه می گیرند که پول در میان باشد!ابتدا تمرین کنید، سپس دستورالعمل دریافت کنید، کار خوبی انجام دهید و در نهایت منتظر پول باشید. در عین حال، این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که با نمادها و رنگ های ساده در قلب فیلم، می توانید کارهای شگفت انگیزی انجام دهید.اسم کیارستمی به تنهایی کافی است تا طرفدارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد!اما شنوایی عادی من چطور؟ من اصلا کیارستمی را نمی شناسم یا از سبک کیارستمی خوشم نمی آید، چطور می توانم او را متقاعد کنم که فیلم را ببیند، اینجاست که طراحان گرافیک باید طرفدار و غیر طرفدار داشته باشند.همیشه باید در نظر داشت که ممکن است کسی جیمز کامرون را نشناسد. پس حتما روی پوستر فیلم او چیزی قرار دهید که دیگران را به سمت فیلم بکشاند. این جایی است که اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، این کار را انجام داده اید … اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. این فیلم توسط یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان ساخته شده است، اما این پوستر تبلیغاتی چیزی درباره کارگردان بزرگ بیان می کند. زیرا طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند که این فیلم ساخته شده است. برای او. از طرف دیگر، طرفداران جدیدتر کمتر به داستان این کارگردان علاقه مند هستند.پس چرا این پوستر تارانتینو را توصیف می کند؟از آنجایی که قرار است فیلم را ببینیم، تمرکز در اینجا باید روی طرفداران و بینندگان جدیدی باشد که حتی اسم آن را نشنیده اند. تارانتینوبنابراین کشیدن تصویر یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.البته به خاطر داشته باشید که داشتن تصویر یک بازیگر روی پوستر فیلم تنها یکی از راه های جذاب برای ایجاد زرق و برق است. اما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی تمام پوسترهای فیلم ایرانی است. این موضوع به جایی رسید که مطلبی در مورد این پوسترها در سایت عفراوی نوشته شد و نویسندگان آنها را به عنوان پوستر اصلی درج کردند. زیرا پوستر فیلم ایرانی از نگاه نویسنده فقط تصویری از بازیگر بود. 2.3) سبک: ظاهری مناسب برای فیلم، چه یک فیلم هنری باشد یا یک فیلم پرفروش، سبک اهمیت دارد. برخی از پوسترهای فیلم به یاد ماندنی از سبک هنری فانتزی استفاده جسورانه ای می کنند. چیزی که این پوسترها را از یک مسابقه هنری متمایز می کند، هنر آنها (حس کنایه است؛ یعنی پوسترهایی که فقط هنرمندان می توانند آن را درک کنند، نه مردم عادی)، و بی اثر بودن پوسترها، سبک پوستر و سازگاری آن با خود فیلم. طراحان از رنگ زرد در کنار رنگ‌های سرد در پس‌زمینه استفاده می‌کنند تا یک سبک کتاب مصور ایجاد کنند که توجه دوستداران کتاب را به خود جلب کند.همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی برای نشان دادن مفهوم فیلم، نه تصاویر موجود در کتاب).آنقدر سازگار است که می توان از آن برای کاپشن های DVD و اقلام تبلیغاتی استفاده کرد. 3) نکات کلیدی 3.1) تمایل همیشگی به سایر قالب های تبلیغاتی در نهایت پس از اکران فیلم با شکست های بزرگی مواجه خواهد شد. مشکل با تغییر اندازه پوستر جلد DVD فیلم. بسیاری از فیلم های تولید شده از جلد دی وی دی با طرح های متفاوت نسبت به پوسترهای تبلیغاتی استفاده می کنند. با این حال، در بین فیلم‌های معروف و پرهزینه، پوسترها همچنان به عنوان کاور دی‌وی‌دی استفاده می‌شوند. ژوراسیک این نکته را برآورده می‌کند و در برش‌های بزرگ و کوچک به خوبی دیده می‌شود. پوسترها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین باید واضح و شفاف باشند. قابل تغییر اندازه است.علاوه بر این، حتی پوشش، توانایی انجام فرآیندهایی را دارد که توجه و علاقه را به خود جلب کند. 3.2) وضوح اگر یک فیلم سریالی این را نشان دهد، اینها سریال هایی هستند که همیشه برتر هستند.باکس آفیس دلایل خوبی داردآنها جزو پرفروش ترین فیلم های این مجموعه هستند. مثل سریال هری پاتر. از موفقیت های تجاری و جشنواره ای گرفته تا فیلم های صرفا تجاری، تعداد کمی از فیلم های این مجموعه تضمین فروش دارند. به همین دلیل پوسترهای سریال معمولا شماره گذاری می شوند. اول از همه این سریال مرتبط است. معمولاً یک عنوان بزرگ روی بوم و یک تصویر فوراً قابل تشخیص روی پوستر وجود دارد که آن را به بهترین نمونه پوستر در مجموعه The Godfather تبدیل می کند. هر سه با تبلیغ سبک طراحی و بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی خود توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه …