چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را در Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از ویژگی های کلیدی در احراز هویت هستند. با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. این مقاله ساده ترین و راحت ترین راه برای امضای اسناد PDF را شرح می دهد. برنامه امضای اسناد PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا کرده است. در واقع، اگر سبک کار خود را تغییر دهید، امضای اسناد PDF در واقع یک امر ضروری است. گاهی اوقات افراد فراموش می کنند که سند را قبل از تنظیم سند PDF امضا کنند. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید پی‌دی‌اف را پرینت می‌کردند و پس از امضا، نامه را با فرمت PDF دوباره تایپ می‌کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید بخشی از قرارداد را تکمیل کند و در پایان یک امضا برای تأیید هویت خود اضافه کند. امضای یک سند PDF، امضای الکترونیکی نامیده می شود.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین مالکان و مستاجرین، اجرای پروژه‌ها، امضای قراردادهای عدم افشا برای استخدام‌های جدید و امضای رضایت کاربر برای مشارکت در شرکت در رابطه با تحقیقات استفاده می‌شود.. اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. این نوع امضا در واقع تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار داده شده است. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و محافظت می شوند و هویت امضاکننده را تأیید می کنند. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی، برنامه های مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF با Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای درج یک امضای دیجیتال در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر را در برنامه بارگذاری کنید. شما باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات Adobe شوید. برای این کار به تب View رفته و گزینه Tools را انتخاب کنید. در این مرحله گزینه هایی را مشاهده می کنید که می توانید روی تنظیمات آیکون کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار نماد امضا با عنوان “پر کردن و امضا” قرار دارد.برای افزودن امضا به سند PDF، روی نماد امضا آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf کلیک کنید. برای امضای سند PDF، به مرحله 4، قسمت Fill & Sign بروید. در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign، Request Signatures ارائه می شود. .برای رسم امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF خود، روی Fill & Sign کلیک کنید. سپس گزینه «افزودن امضا» را فشار دهید تا صفحه امضا باز شود. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده می شود، پنجره جدیدی با سه گزینه Drawing، Type و Image باز می شود. اگر از نرم افزارهای گرافیکی برای کشیدن امضای خود استفاده کرده اید، تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی مانند jpg یا png ذخیره کنید. سپس روی گزینه Image کلیک کنید تا امضای خود را در سند PDF اضافه کنید. توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویری برای امضای شما طراحی شده است. سبک امضای شما در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضای شما رسم شود.در طی این فرآیند می توانید از دستگاه صفحه لمسی خود برای کشیدن امضا با استفاده از خودکار یا خودکار و ماوس استفاده کنید. برای ذخیره تغییرات خود درخواست دهید.توجه داشته باشید که برنامه های Adobe امضای شما را به طور پیش فرض پس از درج امضا در PDF ذخیره می کنند.این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از امضای پیش فرض در هر فایلی، امضا را وارد کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف امضای سند PDF با استفاده از گزینه DRAW مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF را مشاهده خواهید کرد. برای درج امضای خود، ماوس خود را در جایی که می خواهید قرار دهید و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را در صورت نیاز تغییر دهید. در نهایت پس از درج امضای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، Write PDF Signature، اصل درج امضای تایپ شده در یک سند PDF است. نرم افزار Adobe Reader دارای ویژگی های غنی است. یکی از ویژگی های محبوب آن ایجاد امضاهای PDF است. به عنوان اولین قدم، برای درج امضای پر شده برای سند PDF خود، گزینه Enter Signature را در منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature انتخاب کنید. سپس یک عنوان برای امضای خود در کادر “نام خود را وارد کنید” وارد کنید. پیش نمایش امضای شما در بخش “بازبینی امضای خود” ظاهر می شود. در مرحله دوم گزینه “تغییر سبک امضا” را انتخاب کنید. چهار سبک مختلف برای سبک امضای خود را تغییر دهید شما می توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم ذخیره سبک امضا و قرار دادن امضا در موقعیت صحیح است. در طی این فرآیند، می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده، در تب File گزینه Save را انتخاب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که امکان اشتراک گذاری امضاها به روش های مختلف در برنامه Adobe طراحی شده است. این در فرمت Signed Proceed to Submit نمایش داده می شود. منبع: Koisite

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه …