adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با افزایش نیاز به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و پیاده سازی این خدمات را احساس می کنیم. سیستم کنفرانس وب Adobe Connect کلاس های ارتباط مجازی و مکالمات آنلاین را واقعی می کند Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های ملاقات به شکل “پوسته” چیده شده اند. هر غلاف عملکرد خاصی را انجام می دهد (بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره). Adobe Connect قبلا با نام Adobe Acrobat شناخته می شد، اما نام آن چندین بار تغییر کرده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. سیستم های Adobe Connect به عنوان برترین پلتفرم آموزشی شناخته می شوند زیرا این فناوری امروزه جایگزین آموزش سنتی شده است.لطفا استفاده کنید.قابل استفاده در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید یا IOS اما 2- دستگاه های کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز یا (Mac) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- هدست های با کیفیت ( استفاده از میکروفون و بلندگو برای پخش توصیه نمی شود. اعوجاج کلاس 4. سیستم عامل و نوع نصب نام کاربری و رمز عبور برای وارد کردن URL مورد نیاز استاین اطلاعات باید توسط مدرسه شما ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات، شما دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس را در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس مشخص کنید. یک هشدار در پنجره باز ظاهر می شود. در این مرحله توصیه می کنیم گزینه Open with را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار راه اندازی شود. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (در منوی استارت جستجو کنید) یا گوشی را باز کنید، در صفحه اول آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید. برای ورود نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. محیط کلاس آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه با Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق جلسه شوید و دیگران را با ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. پس از ورود به اتاق جلسه، می توانید وظایف را رو در رو با شرکت کنندگان انجام دهید.برای مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست‌های پیوستن به جلسات را تأیید یا رد کنید، پادها را مجدداً راه‌اندازی کنید، و انواع یادداشت‌ها را تأیید کنید.ابتدا به تب Meetings بروید. لطفا توجه داشته باشید که دسترسی مدیر مورد نیاز است. 2. اگر می خواهید کلاس ها را طبقه بندی کنید. برای سازماندهی کلاس های خود روی پوشه جدید کلیک کنید. 3. هنگامی که وبینار مورد نظر را در یک دسته قرار دادید، روی New Meeting کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین خود بروید. – در قسمت URL سفارشی می توانید یک URL خاص تعریف کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار بنویسید. این اطلاعات برای کاربرانی که مشارکت کرده اند در صورت تمایل به اتصال به وبینار نمایش داده می شود. – The Access بخش به شما امکان می دهد نوع و روش ورود کاربر را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط کاربران تعریف شده و ثبت نام شده می توانند وارد این کلاس شوند بدون مهمان. گزینه دوم: هر کاربری که در سیستم Adobe Connect تعریف شده باشد می تواند وارد شود. گزینه سوم: در صورت تایید اعضا و مهمانان می توانند در کلاس شرکت کنند. گزینه چهارم: چه کسی لینک URL را می داند.شما اجازه ورود به سیستم را دارید. برای ایجاد کلاس روی دکمه Finish کلیک کنید و برای رفتن به مرحله بعدی (مشخص کردن کاربران از لیست تعریف شده قبلی) روی دکمه Next کلیک کنید.شروع یا پایان جلسه حالت مکث را برای محدود کردن موقت دسترسی به اتاق جلسه برای میزبانان و ارائه دهندگان تنظیم کنید. تماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان‌ها می‌توانند جلسه را پایان دهند تا همه، از جمله میزبان، ارائه‌دهنده، و شرکت‌کنندگان، بتوانند تماس کنفرانس صوتی را پاک کنند. قرار دادن یک شرکت‌کننده در انتظار: از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان، مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن یک شرکت‌کننده در انتظار را انتخاب کنید. روی Hold کلیک کنید تا جلسه به حالت تعلیق درآید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که وارد یک جلسه معلق شده‌اند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه Sign Out در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام ارسال شده به شرکت کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect در نرم افزار Adobe Connect، با کلیک بر روی Save Message جلسه پایان نمی یابد.بازگشت به رابط جلسهمنبع: Koisite

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه …